Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Ολόκληρο μου:)


Ειιι..μικρή μου;; άκου:)
Σε γνώρισα με έναν παράξενο τρόπο..ούτε καν με ήξερες..και μέσα σε ένα βράδυ..είπαμε την ιστορία της ζωής μας..;)
Από τότε είχα καταλάβει τι φρούτο είσαιι=Ρ=*
Σιγά-σιγά..ερχόμασταν κ πιο κοντά=) Λέγαμε τα προβλήματα μας..ανοιγόμασταν!
Χμμ..και ερχόμαστε στο σήμερα..απλά σε φωνάζω ΖΩΗ ΜΟΥ!=)<3 style="color: rgb(255, 0, 0);">Πρόσεξε με λιγάκι μικρή..δεν πρόκειται να σε αφήσω..εγώ όχι..δεν θα το κάνω..αν σε χάσω..θα χάσω την ζωή μου..συμπέρασμα; ..θα πεθάνω..!
Μου έχεις σταθεί στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου...και εγώ αυτό δεν το ξεχνώ..είσαι πάντα δίπλα μου..εδώ..μαζί μου..και το πιο ασήμαντο πράγμα στο λέω..θέλω και στο λέω=)
Θα δεις που όλα θα φτιάξουν..θα το δεις!Μπορεί όχι σύντομα...αλλά αργά ή γρήγορα θα φτιάξουν=)
Λατρεύωωωω τις νύχτες με τις γελοίες μαλακίες μας=$ τα νευρικά γέλια μας;ρ τα άκυρα μας..<3 style="font-weight: bold;">Να μην ξεχνάς τα όνειρα μας..το μεγαλύτερο; Να σπουδάσουμε..στη δική μας ονειρούπολη..την Θεσσαλονίκη..<3 style="color: rgb(0, 0, 0);">
Σκάσε μου ένα χαμόγελο και σκέψου θετικά;)
~Εγώ θα είμαι εδώ..
~Εγώ θα είμαι αυτή που θα σου κρατάει σφυχτά το χέρι και θα είναι σοινοδοιπόρος στο μονοπάτι της ζωής σου..
~Εγώ θα σε ακούω..οτι κ αν έχει να μου λες=)
~Εγώ θα σε παίρνω αγκαλιά και θα σου λέω.."Μην φοβάσαι..εγώ είμαι εδώ.."
~Εγώ θα σου κάνω στο μαγουλάκι σου "Ιιιιν,ινννν,ιιιιιν..θα το φάω μωρέ το παιδί μου" <3<3 style="font-size:130%;">Εγώ λοιπόν σε κοιτώ στα μάτια και σου λέω οτι σ'αγαπώ και πως είσαι η ζωή μου ολόκληρη..<3 style="color: rgb(0, 0, 0);">θέλω να σε βλέπω να γελάς..να είσαι καλά για να είμαι κ εγώ..=)


*Θα'μαι μια ζωή δίπλα σου εγώ να μην σου συμβεί τίποτα κακό
Θα'σαι μια ζωή δίπλα μου εσύ..οτι κι αν συμβεί..θα'μαστε μαζί..
ΜΙΑ ΖΩΗ..<3>
*


*Θα είμαι πάντα εδώ για'σένα..δίπλα σου..στο υπόσχομαι=)
Μισουλινάκι της ζωής μου:'$ <3 style="color: rgb(255, 0, 0);">
Σ*Α*Γ*Α*Π*Ω* =") <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου