Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Λίγα λόγια για την φιλία ....


Για όσους είναι δύσκολο να καταλάβουν τι εστί φιλία..Το να έχεις αληθινούς φίλους είναι ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση...Ο αληθινός φίλος είναι συνοδοιπόρος μου,οχι μόνο στις εύκολες και ευχάριστες στιγμές,αλλά επίσης στις αναπόφευκτες περιόδους..Σε μια γνήσια φιλία υπάρχει ο αμοιβαίος σεβασμός,ώστε να υπάρχει ώρα και χώρος για να εκφραστούν όλοι..Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός που δεν φοβάται να μας πει την αλήθεια,αν πιστεύει οτι σε κάτι έχουμε παρεκτραπεί.Είναι όμως παράλληλα έτοιμος να σεβαστεί τις επιλογές μας,έστω κ αν διαφωνεί,χωρίς να φύγει απο το πλευρό μας..Η φιλία είναι έρωτας χωρίς σεξ αλλά γεννά συναισθήματα το ίδιο δυνατά όπως και ο έρωτας..!Φίλος είναι εκείνος που φέρνει στην επιφάνεια την πιο καλή μας πλευρά,την πιο ειλικρινή,την πιο ανιδιοτελή,την πιο ευγενική.Για να διατηρήσει κανείς αυτό το τόσο πολύτιμο συναίσθημα,χρειάζεται να επιστρατεύσει όλη του την ευφυία..γιατί ο φίλος είναι ο καθρέφτης του καλύτερου εαυτού του.Η φιλία ανήκει στους πιο ισχυρούς λόγους που σε κάνουν να θέλεις να ζεις..Ο θησαυρός δεν είναι φιλία..η φιλία είναι θησαυρός!!!Φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα.Θεέ μου φύλαξε με από τους εχθρούς μου γιατί τους εχθρούς τους φτιάχνω μόνος μου!Ανάμεσα στη φιλία επικρατεί πάντα η υπόσχεση οτι θα βρίσκεται κοντά ο ένας στον άλλον όταν χρειαστεί...Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ,ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ..!Ο εγωισμός είναι το δηλητήριο της φιλίας..εαν θέλεις ο φίλος σου να μην αντιληφθεί την "καμπούρα" σου..μην κοιτάς τις "κρεατοελιές" του..

Φίλος : Εκείνος που συμμερίζεται τα λάθη,τους φόβους και τις προκαταλήψεις σας..

Η φιλία βελτιώνει την ευτυχία και μετριάζει την δυστυχία,διπλασιάζει την χαρά μας και κόβει στα δύο τον πόνο μας..
Φίλος είναι ένας άνθρωπος που τολμάς να είσαι ο εαυτός σου..=)

Ευτυχώς εγώ έχω πραγματικούς φίλους που πάντα είναι στο πλάι μου! (Λ)

*κατια*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου